Szanowni Państwo,
Bardzo dziękujemy za liczne zgłoszenia na IV Ogólnopolski Zjazd Katedr Przedsiębiorczości i Innowacji. W związku z niepewną sytuacją, z jaką mamy do czynienia, podjęliśmy jednak decyzję o jego odłożeniu na inny termin. Wszystkie wpłacone środki zostaną zwrócone na konta wpłacających.
W chwili obecnej nie podajemy daty tego wydarzenia, wymaga to bowiem ustaleń z naszym prelegentem z Francji, ale także rozpoznania sytuacji po zawieszeniu aktywności uczelni. Podchodząc jednak racjonalnie do problemu, zdajemy sobie sprawę, że przed wakacjami na pewno się nam nie uda niczego zorganizować, wszyscy będziemy mieli zapewne pełne ręce roboty z zaległościami, które z pewnością się pojawią.
Z poważaniem,
Julita Wasilczuk
Pierwszy Ogólnopolski Zjazd Katedr Przedsiębiorczości i Innowacji odbył się w 2016 roku, dzięki inicjatywie prof. UEK dr hab. Krzysztofa Wacha. Kolejne zjazdy zorganizowane w ośrodkach w Łodzi i w Warszawie utrwaliły bardzo wysokie standardy, zarówno merytoryczne jak i organizacyjne. Katedra Przedsiębiorczości Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej jest zaszczycona możliwością kontynuowania tej znamienitej tradycji i dołoży wszelkich starań, by spotkanie w Gdańsku pozostało na długo w Państwa pamięci.
IV Zjazd Katedr Przedsiębiorczości i Innowacji będzie czerpał najlepsze wzorce z trzech poprzednich, ale także zaoferuje nowe wyzwania intelektualne. Będziemy mówili o przedsiębiorczości społecznej, bezpośrednio jej doświadczając; podyskutujemy jak uczyć przedsiębiorczości, a naszym dyskutantem będzie nie kto inny jak Alain Fayolle. Chętni będą mogli także uczestniczyć w warsztatach o problematyce badawczej. Tak obfity program zjazdu musiał zostać rozpisany na dwa dni.
Liczymy na Państwa niezawodną obecność, liczymy na żywą dyskusję, liczymy też na możliwość lepszego poznania się.
Z radością pragniemy poinformować, że IV Zjazd Katedr Przedsiębiorczości i Innowacji został objęty patronatem European Council of Small Business oraz Central and East European Management Development Association.
Mam nadzieję, że spotkamy się w dniach 7-8 maja 2020 w pięknym i gościnnym Gdańsku.
Serdecznie Państwa zapraszamy!
Julita Wasilczuk Krzysztof Zięba Magdalena Popowska Anita Richert- Kaźmierska Magdalena Licznerska Katarzyna Stankiewicz Paweł Jacewicz
Członkowie Komitetu Naukowego Zjazdu: Prof. zw. dr hab. Bogdan Piasecki Prof. dr hab. Bogdan Nogalski Prof. ALK dr hab. Jerzy Cieślik Prof. dr hab. Anna Rogut Prof. dr hab. Wojciech Dyduch Prof. dr hab. Aleksandra Gaweł Prof. dr hab. Beata Glinka Prof. dr hab. Marian Gorynia Prof. SGH dr hab. Jan Klimek Prof. ALK dr hab. Izabela Koładkiewicz Prof. dr hab. Ewa Okoń-Horodyńska Prof. UŁ dr hab. Edward Stawasz Prof. dr hab. Łukasz Sułkowski Prof. PG dr hab. Julita Wasilczuk Dr hab. Marta Postuła | PATRONI WYDARZENIA:
Rektor Politechniki Gdańskiej |
W zamierzeniach organizatorów, Zjazd jest okazją do przedstawienia dorobku naukowego i doświadczeń ośrodków akademickich. Aby osiągnąć ten cel, podczas Zjazdu zaprezentowane zostaną postery dotyczące:
- aktualnie prowadzonych badań/projektów
- pomysłów na badania w przyszłości
- doświadczeń badawczych i dorobku naukowego
Każda Katedra przygotowuje min.1 poster (można więcej, do czego zachęcamy). Kompletne postery sformatowane według poniższych wymogów edytorskich należy przesłać emailem na adres mpop@pg.edu.pl do dnia 10.04.2020.
Posterów nie trzeba drukować. Zostaną one wydrukowane przez organizatorów Zjazdu i przedstawione w formie wystawy podczas Zjazdu oraz rozdane każdemu uczestnikowi w formie poręcznej broszury.
Uważamy, że taka forma prezentacji naszych zainteresowań badawczych rozpocznie owocną dyskusję i zachęci do nawiązania współpracy.
Wymagania edycyjne dot. posterów:
ROZMIAR: Poster powinien mieć rozmiar A0 (841 mm x 1189 mm). Orientacja pionowa.
CZCIONKA: Poster powinien być czytelny z odległości dwóch metrów. Używaj wielkich i małych liter dla ogólnej treści- to zwiększy czytelność tekstu. Unikaj używania mieszanki stylów czcionek.
TYTUŁ: Tytuł powinien być taki sam jak w nadesłanym streszczeniu i powinien znajdować się na górze postera. Używaj co najmniej 48 punktowego rozmiar czcionki. Nie zapomnij podać swojego imienia i nazwiska/nazwy katedry oraz afiliacji.
NAGŁÓWKI: Zalecane są wielkości czcionki od 48 do 60 punktów.
ZAWARTOŚĆ: Tekst powinien być zwięzły i łatwy do odczytania.
Opłata konferencyjna: 390 PLN/ 1 osoba, 590 PLN/ 2 osoby z tej samej katedry (uczelni)
Numer konta PG do wpłat: 53 1090 1098 0000 0001 4398 9980 (w tytule prosimy o podanie numeru projektu: 034054, oraz nazwiska uczestnika(ów)).
Formularz aplikacyjny: https://forms.gle/WyCfJYRwxEZ5q2Uc6
TERMIN ZGŁOSZEŃ: 29.02.2020